Saturday 31 December 2011

TERIMA KASIH :)

Assalamualaikum reader's. Tepat 12.00 pagi-01.01.2012 adalah saat-saat pengakhiran untuk saya berFacebook, berTwitter dan juga berBlog. Untuk pengetahuan reader's cerpen cinta 'Guru Semasa' yang disiarkan didalam blog Chocolatesummer adalah potongan dari cerpen sebenar. Maaf sekiranya ada sebarang kekeliruan yang berlaku. Terima Kasih kepada yang sudi membaca 'Guru Semasa' karya fiksyen sulung saya. Terima Kasih juga kepada Syamim Balqis (Bestie Saya), Kak Auliyya, Anismira dan Insan serta Ibu saya Rosnani Muhammad. Thanks for support okay :) Tahun depan merupakan tahun mencabar saya kerana saya adalah calon Peperiksaan Menengah Rendah 2012. Doakan saya berjaya dalam bidang pelajaran dan bidang penulisan ya. Terima Kasih :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

INI ENTRY TERAKHIR SAYA . Assalamualaikum Reader's :)

1 comment:

  1. My name? O.o same-same kasih amelia azwa. I hope, awak akan jadi novelis yg paling digemari dan paling berbakat. I will always support you my dear!

    ReplyDelete