Saturday 1 October 2011

Yes,Boss!

Woah ! mengambil masa 24 jam untuk habiskan novel setebal 457 mukasurat .
Ambek kau -.- terkejut mak :) ahha .btw thanks again mama .
                                                       SINOPSIS:Yes,Boss!
   Aryana .. tak pernah terfikir yang dia akan menjadi pembantu peribadi kepada leleki yang menjengkilkan ,
berlagak bagus dan poyo (tapi boleh tahan kacak jugaklah) Tugas hakiki pembantu tidaklah susah mana pun, tapi nasib dia mendapat bos seperti Ilham Irfan :selalu buat dia pening kepala . Setiap langkah bos .. kena turut . Setiap rentak bos .. kena ikut . Semua kena YES,BOSS!
   Ilham .. dia perlukan Aryana untuk cover line bila dia tiada di pejabat dan tolong pastikan temu janji dia dengan semua 'teman tapi mesranya' itu tidak bertindih antara satu sama lain . Sebabnya? dia selalu lupa dengan girlfriend yang mana satu dia patut keluar :)
   Aryana sama sekali tidak pernah menyangka yang hatinya akan terpaut pada lelaki itu dan seterusnya membuat dia terluka . Saat tersedar yang dia perlukan Aryana lebih daripada seorang bos yg memerlukan seorang pembantu peribadi , ada pula halangan yg menanti ! Ah! masakan dia perlu mengalah kepada tauke kolam ikan keli itu :)
Amacam okay tak ? okay kan ;) Act , rasa janggal lah nak updates blog nih :/ mmm .
a'haah ! tadi kan time kita dengan mama kita otw balik dari rumah sedara dalam pukul 9 lebih macam tu kan , mama kita lalu depan sekolah kita . Then , mama kita terkejut sebab ramai sgt budak-2 baru balik . Oppss , kita lupa nak bagitahu mama kita yang hari nih ada Pesta Tanglung dekat sekolah . Cuma yang pasti , kita tak perasan lah *si mata sepet tu pegi ke tak ? arghh ! frust lahh tak nampak dia :( act , dia pegi ke tak hah ? apeape pun kita nak ucap 'GOOD LUCK' dekat *si mata sepet tu cause tahun nih dia bakal calon PMR . good luck k :) heehee . Kbaboii !

1 comment:

  1. bestnye dpt bce buku tu....
    aritu nak beli,tapi dah abis la plak....
    adoiya....:(

    ReplyDelete